آموزش زبان های خارجی

این وبلاگ به منظور ارائه محتوا در زمینه آموزش زبان های مختلف تهیه شده است.

آموزش زبان های خارجی

این وبلاگ به منظور ارائه محتوا در زمینه آموزش زبان های مختلف تهیه شده است.

بایگانی

مزایای یادگیری زبان آلمانی

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ق.ظ



:arrow_backwarزبان آلمانی (به آلمانی: Deutsche Sprache)


زبانی از خانواده زبان‌های هندو-اروپایی و عضوی از شاخه زبان‌های ژرمنی غربی در کنار هلندی، انگلیسی و آفریکانس است که بیشتر در اروپای مرکزی تکلم می‌شود.
:arrow_backwaزبان آلمانی پرگویشورترین زبان اتحادیه اروپا با بیش از ۹۵ میلیون گویشور است. گویشوران این زبان در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، لیختن‌اشتاین، لوگزامبورگ، شرق بلژیک، آلتو آدیجه، آلزاس، لورن و جنوب دانمارک در اکثریت هستند. این زبان در آلمان، اتریش، بخشی از سوئیس، تیرول جنوبی (ایتالیا)، بخشی از بلژیک و لیختن اشتاین زبان رسمی به حساب می‌آید. همچنین این زبان، زبان اقلیت‌هایی در رومانی و نامیبیا است.
:arrow_backward:این زبان دومین زبان اسناد علمی (پس از انگلیسی) و سومین زبان بکار برده شده در تارنماهای اینترنتی (پس از انگلیسی و روسی) است. همچین گفته می‌شود یک دهم کل کتاب‌هایی که هر ساله در جهان تألیف می‌شوند به زبان آلمانی است.
:arrow_backward:زبان آلمانی شامل دو گویش اصلی آلمانی بالا و آلمانی پایین و همانند انگلیسی دارای تعداد زیادی از گویش‌های فرعی است. بر اساس این زبان، زبان معیاری با نام آلمانی معیار وجود دارد که بیش‌تر به آلمانی بالا شبیه است، به خارجی‌ها آموزش داده می‌شود و نوعی زبان میانجی است. بخشی از کلمات زبان آلمانی ریشه در زبان‌های لاتین و یونانی دارد و قسمت کوچکی نیز از فرانسوی و انگلیسی به عاریه گرفته شده است.
:arrow_backwardآلمان، صنعتی‌ترین کشور جهان بوده و بزرگ‌ترین فروشنده ماشین و لوازم الکتریکی به حساب می‌آید. پشت این موفقیت‌ها، هزاران مهندسی حضور دارند که در تولید این محصولات نقش به‌سزایی دارند.
:arrow_backward:در حال حاضر، در شرکت‌های مرتبط به فن‌آوری، فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد. در دورنمای شغلی برای مهندسان در آلمان، فرصت‌هایی برای رسیدن به بالاترین درجه مدیریتی به چشم می‌آید. این چشم‌اندازه روشن در میزان دستمزدها نیز دیده می‌شود. افراد تازه‌کار با مدرک مرتبط، برای مثال؛ مهندسین برق و ساختمان، به طور متوسط، سالانه حدود ۳۶ تا ۴۵ هزار یورو درآمد خواهند داشت. این درآمدها پس از ده سال سابقه کار، به ۵۰ تا ۶۴ هزار یورو خواهد رسید. در صورتی که بخواهید عنوان مهندس را در تخصص خود حفظ کنید، می‌بایست مدارک شما از کشورتان با استانداردهای صلاحیت در آلمان تطبیق داده شود.

:arrow_backward:نیاز فوری به متخصصان علوم و IT
بسیاری از شرکت‌های اقتصادی بزرگ آلمان، نیاز به متخصصان IT دارند تا محدوده وظایف را در شرکت‌ها نشان دهند. این کارها می‌تواند شامل سیستم‌های برنامه‌ریزی پیشرفته کنترل ماشین، نوشتن نرم‌افزارهای شرکت‌ها و تضمین امنیت سیستم‌ها باشد. درخواست برای متخصصان علم ریاضی نیز برای بانک‌ها و شرکت‌های بیمه رو به افزایش می‌باشد.

:arrow_backward:چشم‌انداز حال حاضر برای متخصصان علوم در هر زمینه‌ای بسیار روشن است. به‌علاوه، در سال‌های اخیر شرکت‌های آلمانی بیش از همه، متخصصین علوم را استخدام کرده‌‌اند. میانگین دستمزد سالانه برای این گروه از متخصصان، در آغاز به کار بین ۳۵ تا ۴۰ هزار یورو می‌باشد. برای استخدام، مدرک تحصیلی اخذ شده از کشورتان را باید در دفتر مرکزی آموزش خارجی کشور آلمان مورد تطبیق قرار دهید.

:arrow_backward:نیاز فوری به کارشناسان با مدارک شغلی: اگر دارای مدارک شغلی هستید، برای کار در آلمان نیازی به مدرک دانشگاهی نخواهید داشت. از ابتدای جولای ۲۰۱۳، شهروندان غیراروپایی که دارای مدارک شغلی معتبر می‌باشند، می‌توانند در کشور آلمان به استخدام درآیند، اگر دارای شرایط زیر باشند؛

– تخصص مورد نظر جزء لیست نیازهای درخواستی باشد .
– پیشنهاد کاری معتبر دریافت کرده باشند.
– مدرک شغلی‌شان مورد قبول قرار بگیرد.

  • کاف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی